Tinky Winky’s Gay Parade

Na lange verhalen over wasmachines en Crowded House is het vandaag weer plaatjes kijken geblazen bij Tjan. Sterker nog, het is slechts één plaatje, waar echter wel het nodige digitale geknutsel voor nodig was… Prettig weekend en tot maandag. Dan gaat het op tjan.nl over het wel en vooral wee rond Britney Spears. Als er niets belangrijkers tussendoor komt fietsen uiteraard.


Over Tjan

Neerlandicus, columnist, redacteur, copy- en ghostwriter. Blogt op onregelmatige basis over alles en niets, ongeremd en soms ook ongerijmd.
Dit bericht werd geplaatst in Fotofucks. Bookmark de permalink .

8 reacties op Tinky Winky’s Gay Parade

  1. tagrijn zegt:

    Leuk bedacht! Maareh… waar is dat omstreden handtasje?

  2. Tjan zelf zegt:

    @Tagrijn: Het is in Amsterdam, dus die zal wel gejat zijn ;-) Tinky Winky heeft niet altijd een handtasje bij zich, weet ik als trouwe Teletubbies-kijker. Alleen als hij naar een feestje in Groningen gaat neemt hij daarin zijn injectienaaldjes mee.

  3. tagrijn zegt:

    Grappig. Ik meende er echt de Visbrug in Leiden in te herkennen die er met digitaal geknutsel achter was gezet. Waarom zou Tinky trouwens niet Pinky zijn?

  4. Judith zegt:

    Whahaha… leuke actuele fotofuck :-)

  5. Lachen, meende in eerste instantie ook leiden te herkennen, en zag dat tinki Winki erbij gezet was.
    Alleen herkende de groep niet, en ik ken denk ik alle groepen van de afgelopen 20 jaar hahahahah.
    Maar mooi stukje actueel knutselwerk Tjan.
    En toch,………blijft die brug me dwars ztten hahhah

  6. Tjan zelf zegt:

    @Glibber & Tagrijn: Het is écht een brug in Amsterdam, vlakbij het Muziektheater, al begrijp ik ik welke brug in Leiden jullie denken te herkennen. De oorspronkelijke foto (zonder Tinky Winky) is afkomstig van deze site:
    http://staff.science.uva.nl/~vtudose/Gallery/photojournalism.html
    Als je goed kijkt, zie je ook dat deze brug gloeilampjes rond de doorgang heeft.

  7. Gadisa zegt:

    als ik al dat blauw zie denk ik alleen maar aan de reclame met die ellendige leeuw en die even ellendige meid en de meest enge man van nederland, Jan Mulder … brrrrr
    maarre je fotofuck is goed gelukt ;)

  8. Tjan zelf zegt:

    @Gadisa: Zoveel mensen, zoveel zinnen. Tegen Ellen, die ellendige meid, heb ik helemaal niets – en tegen Jan Mulder eigenlijk ook niet… :-)

Plaats een reactie