Ken je klant

Les 1 voor elke ondernemer: ken je klant. Want allleen dan kun je inspelen op vragen en behoeften. Welnu, dat hoef je de dames en heren van de KPN niet meer te uit te leggen. Zij slaagden er vlak voor de jaarwisseling feilloos in het bel- en sms-gedrag van hun klanten tijdens Oud & Nieuw te voorspellen. Knap hoor!

Over Tjan

Neerlandicus, columnist, redacteur, copy- en ghostwriter. Blogt op onregelmatige basis over alles en niets, ongeremd en soms ook ongerijmd.
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Ken je klant

  1. Ik vind het knap hoor om dat te voorspellen, had ons niet gelukt he.
    Off topic, toesprak was inderdaad nietszeggend, maar is dat elk jaar eigenlijk niet zo.
    Daarnaast heeft hij (vind ik) geen uitstraling zowel voor foto’s als persoonlijkheid, er staat niet echt iemand.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s